A Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. közszolgáltató, ezúton kívánja felhívni az ingatlantulajdonosok figyelmét, a használaton kívüli, üres ingatlanok hulladékgazdálkodási közszolgáltatás szüneteltetésének feltételeiről:
Kistelek Város Önkormányzat Képviselő-testületének 22/2013. (XII.18.) Kt.sz. a települési hulladékgazdálkodásról rendeletének 15.§ (5.) bekezdése alapján
Az ingatlanhasználó mentesül a díjfizetési kötelezettség alól, ha legalább 60napig megszakítás nélkül nem tartózkodik ingatlanán és az ingatlant más sem használja. A szünetelést a közszolgáltató a kérelem benyújtását követő 30 nap eltelte utáni hónap első napjától veszi figyelembe és a szüneteltetés időtartama alatt számlát nem készít. A kérelem csak a tárgyévre hatályos. A szüneteltetésre vonatkozó igényt az ingatlanhasználó írásban köteles bejelenteni a közszolgáltatónak, a szünetelés kívánt kezdő időpontja előtt, azt legalább 30 nappal megelőzően. A szüneteltetés csak teljes hónapra érvényesíthető.
Ha a szünetelés feltételeiben változás következett be, az ingatlantulajdonos ezt írásban, haladéktalanul köteles a közszolgáltatónak bejelenteni. Az (1) bekezdésben foglaltak fennállását a jegyző igazolja.
A folyamatos szüneteltetésre irányuló kérelem legfeljebb egy naptári évre vonatkozhat, a szolgáltatás szüneteltetésének meghosszabbítását a tárgyévet követő év január 15-ig az ingatlan tulajdonosa vagy használója írásban köteles kérni a közszolgáltatótól. A szüneteltetési kérelmet a közszolgáltató csak abban az esetben fogadja el, ha a kérelmezőnek díjhátraléka nincs, vagy azt a kérelem benyújtásáig rendezte.
Szolgáltatás szüneteltetésének feltételei: a szüneteltetés min. 60 naptól max. 1 évig terjedhet. Mindig tárgyévre vonatkozóan előre, írásban kell igényelni. A szolgáltatás szüneteltetési kérelmet minden évben megújítani szükséges, visszamenőleges szüneteltetésre nincs lehetőség!
Társaságunkhoz 2021. évre vonatkozó kérelem még nem érkezett. A közszolgáltató váltás miatt elmaradó nyilatkozatok bejelentési határidejét méltányosságból meghosszabbítjuk 2021. február 26. napjáig.
A közszolgáltatás szüneteltetésére vonatkozó nyomtatványt Társaságunk Ügyfélszolgálati Irodájában tudják személyesen kitölteni és leadni (szerződő ügyfél/meghatalmazottja), vagy Társaságunk honlapjáról (https://www.szegedihulladek.hu/ugyfelszolgalat/letoltheto-dokumentumok Szüneteltetési kérelem - További települések néven) történő letöltést követően eljuttatni elektronikusan a hulladek@szegedihulladek.hu e-mail címre vagy postai úton Társaságunk székhelyére (6728 Szeged, Városgazda sor 1.).
Ügyfélszolgálati Iroda:
6720 Szeged, Stefánia 6.
Nyitva tartás:
hétfő, kedd, szerda: 8.00-15.00
csütörtök 7.00-19.00
péntek 8.00-13.00
Tel: 62/777-177
Emai: hulladek@szegedihulladek.hu
Levelezési cím: 6728 Szeged, Városgazda sor 1.
Fogadónap: Minden héten pénteken 8:00- 12:00 Helyszín: Kistelek Művelődési Központ aulájában