Önkormányzat - Ügyintézés - Postázás
Ügyfélfogadás, kapcsolat
Polgármesteri Hivatal, 12. számú iroda
Ügyfélfogadás rendje:
Hétfő: -
Kedd: 8.00 - 16.00 óra
Szerda: 8.00 - 16.00 óra
Csütörtök: -
Péntek: 8.00 - 12.00 óra
Telefon: 62 / 598 - 100, 104-es mellék
E-mail: iktato @ kistelek . hu
Levelezési cím: 6760 Kistelek, Árpád utca 1.
Ügyintézők: Muhel Gáborné
Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01016 - „Kistelek Városi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása” - Tájékoztató elektronikus ügyintézésről
Az önkormányzati ASP rendszerről 257/2016.(VIII.31.) Korm. rendelet alapján a helyi önkormányzatok ütemezetten csatlakoznak az ASP rendszerhez. Kistelek Város Önkormányzata 2018. január elsején csatlakozott az előírt rendszerhez az Európai Szociális Alap vissza nem térítendő támogatásával. Az ASP szakrendszerek között megtalálható az ASP Elektronikus Ügyintézési Portál rendszer is, amely lehetőséget biztosít az elektronikus űrlap-szolgáltatás és az integrált dokumentum hitelesítési szolgáltatás igénybevételére. Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény előírásai szerint 2018. január 1-től valamennyi önkormányzatnak, kötelező az elektronikus ügyintézés lehetőségének biztosítása.
A Portálon lehetősége nyílik az ügyfeleknek különféle űrlapok kitöltésére és ezáltal a papír alap helyett elektronikus ügyindításra. A szolgáltatás segítségével az elektronikusan kitöltött és benyújtott kérelmei, beadványai bármilyen egyéb teendő nélkül (postázás, személyes megjelenés) továbbításra kerülnek hozzánk.
Jelenleg helyi adó, ipar- és kereskedelem, illetve egyéb hatósági ügyekben van lehetőség űrlap benyújtására. Amennyiben azonban nem talál a kívánt ügytípushoz formalizált űrlapot a Portálon, úgy lehetősége van szabadszöveges elektronikus beadványon keresztüli ügyindításra is (https://epapir.gov.hu).
Tekintse meg a jelenleg elérhető teljes ügykör-listát az alábbi webcímen: